6 Ocak 2016 Çarşamba

Çalışan Kadın !

Son bir kaç yıldır özellikle aile içi şiddet konusuyla gündeme gelen,çalışan kadın,özgür kadın,bağımsız kadın başlığı altında bağzı kadın tipleri kurgulanıyor,yada kurgulandırılıyor !

Hepside bu sloganı kullanıyor"KENDİ AYAKLARININ ÜZERİNDE DUR !"

İşte bu noktada başlıyor itirazım.Toplumun en küçük bireyi AİLEDİR,AİLE toplumun taşıyıcı kolonudur.AİLEYİ bölmek toplumu bölmektir.

Aile bireylerinden biri "ben" demeye başlarsa orada "biz" biter.

Hesapları şu,kadın çalışsın para kazansın ekonomik özgürlüğünü elde etsin.Ekonomik özgürlük nasıl elde edilir? kendi hesabına para koyarak !  kendi hesabınıza koyduğunuz her kuruş ailenizle paylaşmadığınız ! kuruş anlamına gelir.Ve buda diğer aile bireylerinde "ben" fikrini doğuracak baba hanımdan gizli bir kenarda biriktirecek.çalışan çocuk varsa oda aynı şeyi yapacak.bir süre sonra "bu senin,bu benim, bunun parasını ben verdim vs"itirazlar tartışmalar kaçınılmaz olarak çıkacaktır ki buda AİLE'nin dağılması anlamına gelir.

Evet kadında üretime,iş gücüne katılmalıdır onlara has becerileriyle topluma değer katacaklardır.Ancak bu, değeri paylaşmak için üretmeli,bölmek için değil !

PAYLAŞILAN ŞEYİN KIYMETİ OLUR !

Herkes AİLESİ için çalışmalı,üretmeli.Huzurlu bir yuvadan daha değerli bir yatırımmı var ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder